1. მყიდველს უფლება აქვს დააბრუნოს შეკვეთა შეძენიდან 14 დღის განმავლობაში მიზეზის დასახელების გარეშე. ეს ვადა აითვლება მყიდველის ან მის მიერ მითითებული მესამე მხარის მიერ საქონლის მიღების მომენტიდან (გარდა გადამზიდველისა).
2. საქონლის დაბრუნების მიზნით, მყიდველმა უნდა გამოაგზავნოს მოთხოვნა ელექტრონული ფოსტით კონტაქტების განყოფილებიდან.
3. განაცხადში მყიდველმა უნდა მიუთითოს შემდეგი ინფორმაცია:
3.1. სახელი, ფიზიკური მისამართი, ტელეფონის ნომერი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი.
3.2. შეკვეთის თარიღი, შეკვეთის საფასურის გადახდის თარიღი
3.3. მიამაგრეთ ქვითრების ფოტო/სკანირებული ასლი
3.4. უნაღდო ანგარიშსწორების შემთხვევაში: ბარათის/ანგარიშის ნომერი, საიდანაც განხორციელდა გადახდა და ტრანზაქციის ამონაწერი ბანკიდან.
3.5. საქონლის/მომსახურების ჩამონათვალი, რომელთა დაბრუნებაც მყიდველს სურს.გამყიდველი ვალდებულია განიხილოს განაცხადი განაცხადის მიღებიდან 7 დღის ვადაში, ასევე დააბრუნოს დასაბრუნებელი თანხა დაბრუნების პუნქტში დაბრუნებული საქონლის მიღებისა და დამტკიცების დღიდან არაუგვიანეს 14 დღისა. დაადასტუროს დაბრუნების განაცხადი. დაბრუნების წერტილის მისამართი ეცნობება მყიდველს დაბრუნებაზე წარმოდგენილი განაცხადის დადასტურების შემდეგ.
4. დაბრუნების თანხა განისაზღვრება იმ საქონლის/მომსახურების ჩამონათვალის მიხედვით, რომლის დაბრუნებაც მყიდველს სურს, ასევე დასაბრუნებელი საქონლის/მომსახურების ჩამონათვალის მიხედვით.
5. საქონლის ჩამონათვალი, რომელიც არ ექვემდებარება დაბრუნებას:
5.1. თუ პროდუქტი დამზადებულია მყიდველის ინდივიდუალური შეკვეთით.
5.2. მალფუჭებადი საქონელი
5.3. პროდუქტი დაზიანების ნიშნებით
5.4. გამოყენებული სერვისები, ან მომსახურება, რომლებზედაც გაგზავნილი იყო გამოყენების განაცხადი.
6. მყიდველს არ უბრუნდება საქონლის მიწოდების თანხა შეკვეთის დამუშავების მომენტში.
7. სერტიფიკატის დაბრუნების შემთხვევაში, თანხის დაბრუნების თანხა განისაზღვრება შემდეგნაირად:
7.1. თუ სერტიფიკატი დაბრუნდება დაზიანების ან შეფუთვის გახსნის კვალის გარეშე, მყიდველს დაუბრუნდება შეკვეთის ფასის 100%.
7.2. დაზიანების, შეფუთვის გახსნის კვალის ან არასწორი შეფუთვის შემთხვევაში გამყიდველს უფლება აქვს არ დააბრუნოს პაკეტის ღირებულება.
7.3. თუ დაზიანებულია სერტიფიკატის ფიზიკური მატარებელი ან სერტიფიკატი აღმოჩნდება გააქტიურებული, გამოყენებული, დაბლოკილი, გაუქმებული ან არ არის ნამდვილი, გამყიდველი იტოვებს უფლებას უარი თქვას როგორც სერტიფიკატის, ასევე მისი შეფუთვის ღირებულების დაბრუნებაზე.
8. მხოლოდ მყიდველს აქვს უფლება დააბრუნოს საქონელი/მომსახურება ამ ხელშეკრულების 5.1 პუნქტში მითითებულ ვადაში.
9. მესამე მხარისთვის სერტიფიკატი არ შეიძლება ჩაითვალოს ფასიან ქაღალდად და არ ექვემდებარება უკან დაბრუნებას და/ან გაიცვალოს ნაღდ ფულზე, არამედ გამიზნულია მხოლოდ კლიენტის უფლების განხორციელებისთვის - მიიღოს მომსახურება მოქმედი სერტიფიკატის მიხედვით.
10. მყიდველი, გამყიდველის მიერ საქონლის დაბრუნების დადასტურების შემდეგ, ვალდებულია დაბრუნებული საქონელი მიიტანოს დაბრუნების პუნქტში გამყიდველის მიერ მითითებულ მისამართზე. პასუხისმგებლობა საქონლის მდგომარეობაზე ეკისრება მყიდველს იქამდე, ვიდრე გამყიდველი არ მიიღებს უკან დაბრუნებულ საქონელს.
11. დაბრუნებული ნივთის მდგომარეობა შეფასდება ნივთის დაბრუნების ადგილზე მიტანისთანავე.
12. დასაბრუნებელი საქონლის ტრანსპორტირება ხდება მყიდველის ხარჯზე.
13. მყიდველის თანხის დაბრუნება განხორციელდება გადახდის იმავე ფორმის გამოყენებით, რომელიც მყიდველმა გამოიყენა შეკვეთის მიღების დროს.
14. თუ ბონუსები გამოიყენება შეკვეთის გადახდის დროს, მისი თანხა ჩამოიჭრება მყიდველისთვის გადასახდელი თანხიდან.
1. მყიდველს უფლება აქვს უარი თქვას შეკვეთაზე, თუ:
1.1. შეკვეთის შესასრულებლად წარდგენამდე შეკვეთის გაუქმების შემთხვევაში გამყიდველი უბრუნებს მყიდველის მიერ გადახდილ მთელ თანხას.
1.2. შეკვეთაზე უარის თქმის შემთხვევაში შეკვეთის გადაცემის მომენტამდე ან კურიერთან გადაცემის მომენტამდე, გამყიდველს უფლება აქვს დააკავოს შეფუთვის ან/და სხვა საქონლის ღირებულება, რომელიც უკვე დამზადებულია მყიდველის ინდივიდუალური შეკვეთის მიხედვით.
1.3. შეკვეთის კურიერთან გადაცემის შემდეგ სათანადო ხარისხით მიწოდებულ შეკვეთაზე უარის თქმის შემთხვევაში გამყიდველს უფლება აქვს, თავი შეიკავოს მყიდველის ინდივიდუალური შეკვეთის მიხედვით დამზადებული შეფუთვის ან/და სხვა საქონლის ღირებულებაზე, ასევე მიტანის ღირებულებაზე.
2. განაცხადზე უარის თქმის შემთხვევაში, მყიდველი ვალდებულია დაუკავშირდეს ოპერატორს, რათა განახორციელოს საქონელზე უარის და/ან მიიღოს ინსტრუქციები შემდგომი ქმედებების შესახებ.
3. საქონლის მიღების დროს მყიდველს უფლება აქვს უარი თქვას დაზიანებულ საქონელზე. ამ შემთხვევაში, მყიდველი სთხოვს კურიერს ან გამყიდველს, დააფიქსირონ დაზიანებული საქონლის მიღების ფაქტი და დაუყოვნებლივ აცნობოს ოპერატორს (თუ საქონელი მიღებულია საკურიერო სერვისით). მყიდველს უბრუნდება როგორც შეკვეთის, ასევე მიტანის თანხა (გადახდის შემთხვევაში).
4. თუ მყიდველმა უკვე მიიღო შეკვეთა, შეკვეთის გაუქმება შეუძლებელია, მაგრამ მყიდველს უფლება აქვს ისარგებლოს შეკვეთის დაბრუნების პროცედურით.